Snorigt

Blev förkyld i helgen då vi var ute på krogen och det blev sen bara värre och värre. I går hade jag ont i huvudet och i nacken och feber och därför bestämde jag mig för att vara hemma från jobbet och vila i dag. Jag brukar inte vara hemma när jag är förkyld så det känns lite konstigt. Jag tycker alltid att det känns onödigt.

Men eftersom jag börjar svettas så fort jag rör mig och näsan är igengrodd så var det nog ett klokt beslut. Har sovit länge och mest suttit vid datorn. Nu ska jag plocka undan lite och sedan gå och hämta hem vilddjuren. I morgon blir det dock jobb igen. Tycker det är alldeles för tråkigt att vara hemma och så länge jag inte är sängliggande av feber så känns det som slöseri med både tid och pengar.

Tack alla för era gratulationer till det nya jobbet! Det känns toppen att veta att man är fastanställd igen och jobbet är en utmaning som jag ser fram emot att ta mig an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0