Utförsäljning

image184

Nu har jag hamnat i rensartagen. Har burit ned flera kartonger med barnkläder från vinden som jag ska sälja på Blocket. Det är ingen idé att spara Kalles gamla kläder längre, att vänta till de blir omoderna och ingen vill ha dem. Jag ska dock spara de allra minsta kläderna. Linda ska låna lite och sen vill jag ha kvar några som minnen från då mina pluttar var pluttar.

Jag ska ta ned några kartonger till i morgon som jag ska gå igenom och som vanligt när jag rensar bland saker så känns det som om jag tömmer en tung ryggsäck som jag bär. Det är en befriande känsla. Den dag vi flyttar till hus ska hälften av skrotet uppe på vinden säljas på Blocket och det kommer att kännas underbart!

Just nu "boar" jag en massa överhuvudtaget. Jag rensar, slänger, städar och vill pynta och fixa. Man skulle nästan kunna tro att jag är gravid, men så är absolut inte fallet. Det handlar om något annat och jag tror att det är att det snart ska bli vinter. Jag förbereder mig för det på något skumt sätt.

På tal om vintern. Om en och en halv månad får jag äntligen julpynta!

Kommentarer
Postat av: KB

Vad duktig du är!!! Jag har kvar nästan alla kläder som gumman har haft... Kankse man borde ta o rensa o sälja men jag kan inte...

2007-10-16 @ 09:28:25
Postat av: A

Nej, det tar ju emot, men jag måste. Har inte plats med allt....Men för oss är det ju väldigt bra att du har kvar allt! : )

2007-10-16 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0