Bra eller anus?

Eftersom Isabella bröt sönder mina glasögon var jag tvungen pallra mig ned till min optiker på eftermiddagen. Nu var ju visserligen mina glasögon tio år gamla och hyfsat omoderna så förutom den oförberedda kostnaden så var det faktiskt på tiden att jag skaffade nya.

Tyvärr får man inte låna hem glasögonprover från min optiker och jag hade ingen som kunde vara smakråd så jag var med andra ord helt utelämnad till mig själv. Och att välja när det finns hur mycket som helst att välja mellan är inte min starka sida. I en timme stod jag och provade och provade. Den stackars expediten sprang och hämtade olika bågar som han tyckte passade och till sist enades han och jag om att det stod mellan två stycken.

Ett par var lite diskreta och ett par var lite tuffare och dramatiska. Jag valde förstås de dramatiska. De levereras om tio dagar och det känns kul och spännande att se vad andra tycker om mitt val. Jag tänkte dock köra en förhansvisning redan nu. Ni får förstås tänka er mitt ansikte bakom dem. Vad tycker ni? Bra eller anus?


image168

Kommentarer
Postat av: Malin

tror att det blir bra med dom.. Fina bågar!
Har tänkt lite på ditt pass... Har du kollat igenom väskan du hade då och även en eventuell jacka??
Kramis!

2007-09-02 @ 20:51:49
Postat av: Erica

Det är jättesvårt att säga.. måste få se dig med dom på!

2007-09-02 @ 20:56:32
Postat av: KB

Vilken snål optiker du har. Klart man måste låna hem o prova!! Men tror dem där passar dig :-)

2007-09-02 @ 20:57:37
Postat av: Kattis

Skitsnygga. Kommer passa sig jättebra! :-)

2007-09-02 @ 21:07:20
Postat av: A

Malin- har kollat väskan. Det är inte där. har kollat på alla ställen det kan vara på. skitirriterande!

2007-09-02 @ 21:52:16
Postat av: Malin

Ok... Ja det kan jag förstå... Men det lär ju kännas ännu mer irriterande när du skaffat ett nytt å sen hittar det gamla...

2007-09-02 @ 22:19:27
Postat av: natasa

De ser jätte snygga ut. Jag har precis också köpt nya och det var samma hos min optiker jag fick inte heller låna hem några utan precis som du efter en timmes velande blev det ett par och nu har jag övertalat mig själv att de är super snygga (de kostar förmögenhet så de måste bara bli bra :))..... Lycka till med passet hoppas att du hittar det snart!!!

2007-09-03 @ 09:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0