Tjoho!

Om Patrik hade varit hemma ikväll hade vi firat med champagne och en god middag eftersom han har fått nytt jobb. Grattis till dig min älskling! Nu är det bara jag kvar och eftersom jag har världens roligaste jobb så hoppas jag ju förstås att det är där jag blir kvar. Den som lever får se.

Patrik firar sitt nya jobb till sjöss med grabbarna medan jag, Linda och barnen har haft en mysig hemmakväll. Vi har ätit gott och skrattat åt barnen som härjat runt. Sen har jag och Linda legat i var sin soffa och tittat på "The Prestige". En annorlunda, smart och sevärd film. Tur att jag såg den med Linda dock för jag tror Pata hade tappat intresset efter tio minuter. Och den var lite seg i början måste jag medge, men den blev bara bättre och bättre.

I morgon har vi inga planer. Om det inte regnar så blir det väl en sväng till parken och en lunch på Max vilket jag har lovat Kalle. Vi ska smaka de nya burgarna som de gör reklam för.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Gratta honom till nya jobbet! Är det det där i Uppsala han pratade om när vi hälsade på sist? Eller? Kram

2007-09-15 @ 07:54:16
Postat av: Jenny

Härligt! Vart börjar han? Gratta honom från oss, du ska se att det ordnar sig för din del också Anneli, Kram Jenny

2007-09-15 @ 08:38:20
Postat av: A

Det är det där jobbbet i Uppsala han har velat ha så det känns jättekul! Kram!

2007-09-15 @ 09:37:21
Postat av: KB

Jättegrattis!!!!! :-D

2007-09-15 @ 10:07:24
Postat av: Erica

Grattis

2007-09-15 @ 13:29:58
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis Patrik!!!
Men om man är en sådan Kung på Buzz (eller vad det hette) så är det ju inga problem att skaffa det jobb man vill ha... Eller hur?:-)
Kram Linda

2007-09-15 @ 19:32:42
Postat av: Charina

Man får Gratulera!! Men varför är du orolig för ditt, är det ett vik?

2007-09-15 @ 21:15:27
Postat av: A

Charina- det är en projektanställning fram till jul så jag hoppas ju på fast förstås!

2007-09-15 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0