Update

Har haft en skön och bra helg. Lördag började med en glad överaskning då Micke sms:ade en bild på hans och Theres händer. De hade förlovat sig! Grattis till er båda! Blev så glad att jag fällde några glädjetårar!

Lördagen fortsatte med roliga saker då min kusin Linda och hennes kille Stefan kom på besök. Vi grillade och satt på altanen och spelade sällskapsspel och drack drinkar till tre på natten. Sen sov de över. Hade väldigt roligt och mysigt!

På söndagen jobbade jag och som vanligt då jag jobbar söndag lyckas jag pricka in sena lördagskvällar. Var väl inte världens piggaste, men det gick bra ändå. Hade full fart hela kvällen.

I dag har jag varit ledig eftersom jag jobbade sent igår. Har sovit länge och gått i centrum i flera timmar. Tänkte köpa nått nytt till helgen då jag ska på kickoff men trots att jag testade typ 100 klänningar så hittade jag ingen som dög. Antingen är modet väldigt fult eller så är det jag som är kräsen? Gick till frisören också och klippte bort lite längd. Det var ett tag sedan jag klippte mig så det var verkligen på tiden. Topparna var en aning slitna.

Nu väntar tre dagars jobb sen är det kickoff vilket jag ser fram emot! Det var ju superroligt sist!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är du som är kräsen :-).

Eller så har du bestämt dig för en viss sorts klänning och hittar ingen som är exakt som du tänkt dig! Såna problem har jag... :-D

2008-08-18 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0