En snodd rolig lista

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken...

Har du kysst nummer 7?

Ante- han är ju min tremänning så- nej!

Brukar du hänga med nummer 19?

Daniel o Kattiz - min bror och svägerska. Ja jag hänger med dem så ofta jag kan.


Gillar du nummer 26?

Fredrik S- min chef på Expressen,  ja,  jag gillar honom skarpt!

Är nummer 15 din bästis?

Daniel- min bror igen. Nej han är inte min bästis.

Är nr 11 en sötnos?

Carina-  en på SE&HÖR. Vet inte vad jag ska svara riktig. Hon är snäll.


Älskar du nr 10?

Camilla Filipsson på TV4- nej, hon är trevlig och rar men nej, jag älskar henne inte.

Är nr 20 bra?

Erica- hon är väldigt bra!


Har du träffat nr 9 i veckan?

BVC- nej inte på ett bra tag.

Har nr 16 gått i samma klass som du?

Daniel Nyhlén- nej vi är gamla arbetskompisar


Vet du om nr 31 har ett förhållande?

Hannah Graaf- ja hon ska väl gifta sig...?

Har du sett nr 12 naken?

Caroline- min gamla granne. Nej, henne har jag inte sett naken.

Använder nr 3 string?

Anna L på Expressen- ja, det gör hon nog.


Har du ätit middag med nr 18?

David J på Expressen- ja, men inte på tu man hand.


Dricker nr 25 kaffe?

Faxlådan- nej förmodligen inte


Är nr 28 gay?

Gun-Marie min moster- absolut inte!


Har du kramat nr 27?

Föräldrapenningen- nej, haha.


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha denna lista verkar vara extremt populär :-) Roligaste hittils!!

2008-02-25 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0