Snor en lista av Erica

din bästa egenskap: Att jag är glad och positiv
din sämsta egenskap: Att jag ibland är lite för ärlig
kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen
kroppsdel du tycker bäst om: Ögonen
djur jag är lik: Jag vet inte om jag är lik något djur...ett rådjur kanske
tror du på något? Ja på många saker, ödet, kharma, högre makter
favoritdrink: Fidel Castro
favoritdag: Fredag
liknar du en kändis? Jag har fått höra Angelica Houston (mamman i Adams family) och Paradisio
älsklingsfärg: Rött, vitt, svart,
vad ville du bli när du var liten? Journalist eller sångerska
blev du det? Ja! Journalist alltså.
sportbil eller familjebil? Familjebil
har du nån fobi? Ja getingar
är du kär? Väldigt!
hur tidigt stiger du upp? Vardagar 05.20, helger 09.30
vem/vilka vet mest om dig? Mamma/Patrik
gillar du att slåss eller? Nej
vad har du på dig just nu? Träningsbyxor, t-shirt, kofta och tofflor
vad ska du göra ikväll? Glo på tv
när var du senast riktigt full? Full och full, senast jag var onykter var på kick offen med jobbet för två helger sedan.
är du seriös? Ja
hur många handväskor äger du? 8-9 stycken
hur många bilar har du/ din familj: 1 Volvo V70
vem är snyggast i världen? Wentworth Miller (Michael Scofield i Prison Break)
är du likgiltig? Ibland
hårdrock eller synth? hårdrock
är du uppväxt i stan eller på landet? På landet
gillar du att laga mat? Love it!
gillar du ketchup? Sådär, bara till köttfärssås eller till hamburgare
sushi eller hamburgare? Hamburgare
är du blyg? Ibland, om jag är bland en massa personer jag inte känner men det går över rätt snabbt
gillar du konst? Likgiltig
vem är den hurtigaste personen du känner? nämner inga namn eftersom jag kan tycka hurtighet är irriterande.
är du feminist? Ja, men ordet är uttjatat
känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
när grät du senast? På nyårsafton när Linda fick barn (glädjetårar alltså!)
sexigaste kroppsdel: Armar, händer och rumpan
om du vore en färg: Röd
du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa : 21-40
sexuell läggning: Heterosexuell
om sex månader: Är det sommar!!!
om du fick 10 miljoner: Betala av huslånet, spara, byta bil, ge till familjen och resa
nära-döden-upplevelse: Ofta
konstigaste platsen du har haft sex på: På en luftmadrass i havet på Kreta
gruppsex: Nope
har du bra självförtroende? Jag kan inte klaga
älskar du livet? Mycket!
hur ser du på framtiden? Positivt!
har du en bästa vän? Jag har flera, men Linda och jag är nog tightast.
drömresan skulle vara: Till Thailand med Patrik
vad anser du om porr? Har inget emot det
favoritfika på café? Latte och en räkmacka
världens vackraste ord på svenska? drömmar, harmoni, regnbåge
är du social? Mycket
vad är det mest romantiska du vet? Att bli överraskad på ett kärleksfullt sätt
tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Självklart
värsta jobbet du haft? När jag städade toaletter på Folktandvården
trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Väldigt bra!
skulle du bli förlämpad om din partner tillfredställde sig själv? Verkligen inte
har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? Rätt bra koll
gillar du att fiska? Ja, det är rogivande men jag får aldrig fisk
om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? Ingen aning
gillar du kakor, tårta och bullar? Bullar ja, resten-nja
bryr du dig vad du äter? Ja
om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? New York
har du tågluffat? nej
tycker du parmiddagar är kul eller pretantiöst? Det är mkt trevligt
tror du på talesättet att "gammal kärlek rostar aldrig"?  Nej
är du romantisk? Mycket, men mina vänner verkar tycka annorlunda
vilken är den bästa komplimang du fått? Får så många att jag inte kan komma ihåg vilken som var bäst.. hahaha!
är du gift? Tyvärr, nej
om inte; vill du gifta dig? Japp
hur många kuddar har du i din säng? sex
vilken var din favoritbok när du var liten? Flickan från himlen.När jag var riktigt liten minns jag inte.
vad dricker du helst när du går ut på krogen? Drinkar
har du någonsin druckit så mycket att du fått en blackout? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0