Gääääsp

Är hyfsat trött då jag sov typ två tre timmar i natt. Först var det en Wallander-film jag inte sett och som jag hade väldigt svårt att slita mig ifrån. Sen hade Isabella en jobbig hosta och feber så det var medicinering, gråt och hosta om vartannat. Trodde därför jag skulle vara i dvala i dag på jobbet men det gick över förväntan.

Patrik var hemma med barnen så jag behövde inte hämta på dagis på vägen hem. Jag smet trots det inte ifrån min promenad utan klev av med bussen innan dagis och gick hem vilket tog en halvtimme. Är mycket nöjd med mig själv som har gått hem varje dag sedan jag bestämde mig för att skärpa mig. Nu känner jag mig motiverad och jag tycker att det har hänt saker även om jag är lite sur över att det inte syns ett skit på vågen.

Snart, upplösningen på den fantastiska serien "Kungamorden"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0