Dagens bestyr

I dag har vi haft fullt upp. Vi har varit och handlat julklappar till de som vi hade kommit på vad vi skulle köpa till. Har slagit in dem också och det känns ofantligt skönt att vara så tidig. För min del är alla utom två, pappa och Daniel, klara.

Jag och barnen har bakat lussekatter i dag också. Fast Isabella fick inte vara med för att hon är förkyld och nyser rakt ut stup i kvarten vilket inte är så trevligt då man bakar. Kalle hjälpte till i början men tröttnade efter tio minuter så i verkligheten blev det bara jag som bakade. Medan vi grejade i köket tvättade Pata bilen.

Efter julbaket började jag med maten. Det blev sweetchilimarinerad fläskkarré och potatiskaka med kantarellsås till middag. Mycket gott!

Nu är det snart dags för att slänga sig i soffan och titta på Dansbandskampen.

Nedan lite bilder från förra helgen då Dan och Linda var här och från dagen:


Isabella fick smycken, tiara, en väska och ett par skor av Dan och Linda i tidig julklapp. Snacka om glad tjej. Hon kallade sig för prinsessa hela kvällen!


Vi hade singstarturnering förra helgen. Jag vann förstås! : )


Min och barnens snygga snögubbe som vi byggde i tisdags och som i dag är en blöt fläck på gräsmattan.


Kalle fotar när jag bakar.


Resultatet!

Kommentarer
Postat av: KB

Hur gick det i dansbandskampen?? :-D

2008-11-29 @ 21:47:58
Postat av: A

Jävligt dåligt! Haha! Upptäckte strax efter jag hade skrivit att det inte var något. Såg 24 istället.:)

2008-11-29 @ 23:15:15
Postat av: Kattis

Gud så sugen jag blev på lussekatter nu! Måste baka jag också....

Jävligt surt att det inte var dansbandskampen igår, gick och la mig klockan nio istället... en lördagskväll. Hahaha!!!

2008-11-30 @ 08:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0