Slänger in en lista

Hur gammal är du om fem år?
Usch och fy, då är jag 37...

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina arbetskamrater och min familj

Hur lång är du?
179,5 cm

Vem ringde du senast?
Polisens länskommunikationscentral

Vem ringde dig senast?
Patrik

Hur löd det senaste sms:et du fick?

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

När såg du senast din mamma?
För sju veckor sedan då de var här

När vaknade du i dag?
Kvart över fem

Vilken är din favoritjulsång?
"Stjärnorna" och "Oh Helga natt"

Vilken är din favoritplats?
Hemma

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning

Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret och allt som kunde finnas i det

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag skrattade väldigt mycket i fredags då jag var på krogen

Hur många kuddar har du i sängen?
Sammanlagt sex stycken

Hur många landskap har du bott i?
Två

Vilka ställen har du bott på?
Luleå, Sigtuna, Sollentuna, Solna, Upplands Väsby

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Så ofta som möjligt barfota eller tofflor. Hatar strumpor.

Är du social?
Mycket

Vilken är din favoritefterrätt?
Glass, kladdkaka och grädde

Tycker du om kinamat?
Nja, ganska smaklöst

Vad dricker du till frukost?
Kaffe

Kan du spela poker?
Yeah baby

Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det, men det kan bli för mycket av det goda.

Är du en beroendemänniska?
Japp

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Min farmor (som dock tyvärr är död)

Vill du ha barn?
Jag har redan två och det är bra så tack.

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, med Linda en gång och med Kalle en gång.

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart!

Vad spenderar du helst pengar på?
Mat, resor, inredning

Äger du dyrbara smycken?
Nej, totalt ointresserad

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
"Greys anatomy" och Melodifestivalen!

Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga...ingen nämnd ingen glömd.

Vad har du för ringsignal?
"Have a heart" med Bonnie Raitt

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, Isabella har dem nu!

Kan du byta olja på bilen?
Kan jag säkert om jag skulle bry mig.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ingen risk...

Vilken var den senaste boken du läste?
Håller fortfarande på med sista Stieg Larssons...

Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, Matmagasinet, Amelia och Mama.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev ned hur barnen ska vara lediga i jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0