Ligger bra till

Det är 29 dagar kvar till julafton om jag har räknat rätt! I helgen är det första advent och jag längtar förstås först och främst ihjäl mig efter det. På fredag ska det mesta tas fram som ljusstakar, stjärnor och några tomtar. Sen sätter jag nog upp granen nästa helg så man hinner njuta lite av den innar vi åker upp till Luleå.

I helgen ska jag och barnen också baka lussekatter! Pepparkakorna struntar jag blankt i i år. Jag får alltid slänga bort dem när julen är slut och barnen tröttnar på baket efter några kakor. Det räcker med lussekatter. De går dessutom år som smör i solsken.

I år är jag grymt planerande i mina julklappsinköp. Så här är min status för tillfället:

Mamma - check
Micke- check
Theres- check
Mormor- planerad och ska köpas i helgen
Danne- planerad och ska köpas i helgen
Mikaela- en sak inhandlad och har planerat de övriga

Jag har två personer kvar i familjen och det är de svåraste, pappa och Kattiz. Tur att jag har tid på mig att fundera!



Julen förra året

Kommentarer
Postat av: KB

Men hallå!?? Jag svår att köpa till?? Har jag så höga krav?? Du är svår att köpa till :-) Ge mig förslag!

2008-11-25 @ 23:32:13
Postat av: A

Du är svinsvår att köpa till men fråga mig inte varför...: ) Måste fundera på några förslag....ge mig några du också!!

2008-11-26 @ 06:51:55
Postat av: Linda S

hahahahaha vad rolig du är!!! Det är verkligen det bästa du vet... att få ta fram julsaker alltså!!:-)

Ja hoppas du får en mysig helg med massa glögg, lussekatter och fina adventsljusstakar.

Kram kram

2008-11-26 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0