6 år sedan...

...jag låg i smärtor på Danderyds sjukhus och sedan blev världens lyckligaste då min Kalle kom ut. I natt upplevde jag, komiskt nog, liknande smärtor, men förstås inte lika smärtsamma. Min mage slog bakut efter pizzan i går och i tio timmar låg jag i kramper, uppsvälld mage och trots värktablett och värmedyna i ett försök att lindra smärtorna så grät jag för att det gjorde ont. Sov inte en blund i natt.

Det var alltså inte med glädje jag gick på inskolningen med barnen i morse eftersom kramperna inte upphört. Men vid tio på förmiddagen gav de med sig och jag kunde slappna av lite. Kalle hittade direkt en kompis som också är sex år. Isabella lekte mest för sig själv. Hon målade, la pussel och lekte med dockor. Men båda verkade trivas på sitt nya dagis.

Ikväll har vi firat Kalle med kaka som Patrik bakade efter jobbet och med presenter förstås. Han fick en Ben10-leksak (hans nya favorit) och ett Singstar för barn med Disneylåtar. Vi har redan hunnit tävla i några klassiker från Djungelboken och Lejonkungen!



Min stora sexåring!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Ja du måste ge Kalle en lite sen men stor grattiskram från Emil och oss andra!

kram

2009-04-17 @ 18:30:40
Postat av: A

Och du måste ge Emil en sen kram från oss! : )

2009-04-18 @ 19:01:08
Postat av: Micke

Stora? Han leker ju med lego!

2009-04-22 @ 16:06:35
Postat av: Anonym

Haha. Tönt!

2009-04-24 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0