Ofokuserad

I morse väckte Patrik mig två minuter innan jag hade planerat att gå hemifrån. Jag hade försovit mig och övervägde i två sekunder om jag skulle hinna med bussen eller inte. Efter att ha fattat beslutet att jag skulle hinna kastade jag mig upp, slet på mig kläderna, tömde toaskåpet i väskan, kissade och sprang till bussen. Hann galant. Men jag såg nog inte klok ut, håret på ända och panik i blick. Och jag såg ingenting heller eftersom linserna låg i väskan.

Jag har nog aldrig tidigare försovit mig tror jag. Jag är alldeles för noggrann för det. Kollar min klockradio femton gånger och så. Men i går måste jag ha tänkt lite för mycket på min kommande semester. Två veckor kvar att jobba, snart bara en och en halv, sen bär det av till älskade Luleå.

I morgon ska jag njuta av sommaren på en uteservering med Wiveka och några andra tjejer. Blir urtrevligt! Längtar, längtar, längtar till att jobbdagen ska vara slut redan innan den börjat!

Kommentarer
Postat av: C

Kul att ni kommer hit!! Hur länge stannar ni? Vi måste boka in en golfdag (alt. drinkar på altanen) med efterföljande middag på färjan! Goda vanor ska inte brytas..

2009-06-23 @ 23:05:32
Postat av: A

Nej helt sant! Men det måste bli 13, 14 eller 15 juli då. Har alla semester? Vi kommer den 5:e, men Patrik kommer inte förrän 11:e.

2009-06-24 @ 07:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0