Trevlig midsommar!

Sådärja! Då var västerbottenspajen klar och gubbröran står i kylen. Huset är städat, nubben och vinet står på kylning och vi är redo för midsommar. Den, enligt mig, roligaste dagen på hela året!

I morgon klockan tolv kommer Linda, Dan, Emmy, Wiveka, Patrik, Alexander, Albert och Ludvig. Det blir sillunch, snapsvisor, dans runt min egengjorda midsommarstång, grill, vin, sangria och förhoppningsvis en massa skratt. Vi önskar oss förstås sol också men det tycks vara för mycket begärt.

Nu ska jag lägga mig, läsa en bra bok jag håller på mig och sova tidigt för att orka morgondagen till fullo.

Hoppas ni också får supermysigt och roligt! Trevlig midsommar!



Lämnar er med en bild från förra årets midsommar. 

Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Du glömde skriva att för min & Patas del slutar midsommarfirandet i år kl. 16.00. Då är det avspark för Sveriges mest roliga landslag genom tiderna. Därefter, kl.19.00, börjar US Open i golf. Sen kan vi spela sällskapsspel c:a 23.00, om jag inte har somnat då. NOT

2009-06-18 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0