Fynd, grill och Eurovision

I går var jag och Linda på barnmarknad. Det är andra gången vi är där och båda gångerna har vi fyndad jättebra saker! Jag hittade bland annat ett fint tåg till Kalle med stora vagnar och räls. Det var förstås en uppskattad leksak. Isabella fick en cykelsits till sin docka och en liten cykelhjälm. Också uppskattat. Sen köpte jag ett Memory till barnen och det klassiska Bondespelet til mig. Linda köpte bland annat en hoppborg viket vi hade väldigt roligt åt.

Efter vår shopping åkte vi hem till Linda och Dan och grillade och såg Melodifestivalen. Jag skrev redan för två månader sedan i tidningen att Norge skulle vinna så jag var väldigt nöjd! Jag gillar den. Både jag och Linda tyckte att det var sjukt många bra låtar med. Turkiet, Island, Bosnien och Norge var mina favoriter och de gick ju alla långt.

I dag är jag trött som tusan. Som vanligt på söndagarna sitter jag och längtar efter att klockan ska bli sju så jag får krypa upp i soffan och se "Gossip girl". Men först lite mat i magen, pommes och kycklingklubbor.



Kalle med sina tjejer- Emmy och Isabella.



När vi kom hem från Linda och Dan fick barnen bada i pool på gården eftersom det var varmt och skönt ute.



Isa testar sin nya docksadel.



Kalles nya fina tåg som låter och puffar rök när man kör det med fjärrkontrollen. Väl spenderade 100 kronor!

Kommentarer
Postat av: Theres

Gud vad ja längtar efter er!spe när man ser sötungarna:)kram

2009-05-19 @ 12:00:14
Postat av: Theres

Det syns ju inte det jag skrev idag. Gud vad jag längtar efter er,å speciellt när man ser bilder på sötungarna:) kram

2009-05-19 @ 15:34:33
Postat av: A

Det syns visst! : ) Vi längtar efter er också! snart ses vi! Kram!

2009-05-19 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0