Järnkeps

I går efter jobbet mötte jag upp Linda och Jesper och åkte till en bröllopsbutik för att se då Linda prövade sin brudklänning med skor och hela tjottaballongen. Hon gifter sig i juli och jag ska vara tärna och fick därför följa med och se hur bruden ska se ut på den stora dagen. Och det blir finfint!

Efteråt gick jag och Jesper ut och skulle ta en öl. Men jag vet på förhand att en kväll i Jespers sällskap sällan slutar tidigt. Ante mötte upp oss och efter att ha ätit och druckit på Taco bar gick vi vidare på en kändisfest som ordnades av Make up Store.

Det var gratis drinkar och champagne hela kvällen, trevligt sällskap och uppträdande av Emilia. När jag gick hem vid tio fick man dessutom med sig en påse fina produkter. Inte illa. Jag var dock rätt slirig då jag begav mig hemåt så arbetsdagen har varit tung. Men det var helt klart värt det eftersom vi hade riktigt roligt!

I kväll är Pata ute och svirar och jag och barnen ska ta en dusch och krypa ned i soffan och glo på dumburken. Over and out.  



Emilia sjunger på bardisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0