Tandlossning

I tisdags hände något stort! Kalle tappade sin första tand! Den har varit lös ett tag och i tisdags så lossnade den då han satt och åt lunch. Han blev först rädd och fick ringa Patrik och prata och gråta. Sen blev det bättre. I går kväll la han tanden i ett glas och i morse när han vaknade låg det plötsligt fyra kronor där istället. Tandfen hade varit här utan att vi märkt det. Gissa om han var lycklig!

I går var jag ut med jobbet och tackade av tre kollegor som ska sluta. Hängde med en av dem på en fest på Clarion hotel en sväng innan middagen och där bjöds det på champagne och ostron på en grymt lyxig takterass. Sedan åt vi husmanskost på restaurang PelikanSöder och kvällen avslutades på LjunggrensGötgatsbacken.

Jag åkte hem som en av de första eftersom Patrik skulle iväg tidigt i morse. Han ska till Halmstad och spela golf i fyra dagar och jag och barnen får en helg för oss själva. Det blir mysigt. Men innan jag kan börja njuta måste huset städas. Tipp topp ska det vara!

Till sist nått mycket roligt! Min kusin Linda har fått sitt första barn och det blev en liten söt flicka! Åh vad jag är glad för deras skull och vad jag längtar efter att se denna goa unge!



Gapet på en stolt sexåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0