Min kille

Isabella, som tidigare var en riktig sjusovare, har nu vänt och börjat vakna mellan sju och halv åtta varje morgon oavsett hur länge hon är uppe på kvällen. Jag tycker att det är alldeles för tidigt. Kalle å andra sidan har också vänt från att vara morgonpigg till att vilja sova lääänge. I morse väcktes han tjugo i nio för att åka på innebandyträning och det första han sa var; "Måste innebandyn vara så här tidig. Jag vill ju sova". Det är min kille det!

Var på Ladies night i går och det var många saker. Det var roligt, klyshigt, stereotypiskt, underhållande och stundtals riktigt bra! Och inte för att jag vill vara fjortis men Martin Stenmarck är sjukt snygg. Dessutom enormt trevlig, vilket alla tre var. Tror det blir ett riktigt bra jobb i tidningen nästa fredag!

Kvällens otrevligaste var Sarah Dawn Finer. Har alltid gillat henne men i går var hon snäsig, fräsig och dryg av ingen anledning alls.



Så här vill jag att det ska se ut på helgerna åtminstone fram till halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0