Fullt upp

Har inte alls hunnit med bloggen i veckan. Anledningen är att jag har varit i Malmö och gjort ett roligt och väldigt spännande jobb som antagligen kommer i tidningen i veckan. Tror det blir riktigt riktigt bra!

Nu är det söndag igen och ännu en hel vecka ligger framför oss. Men för min del blir det förhoppningsvis bara en fyradagarsvecka eftersom jag bett om ledigt på fredag. Kalle har talangfestival i skolan och han ska uppträda genom att dansa till Eric Saades "manboy". Det kan man ju bara inte missa!

Helgen har varit toppen! Fredag var lugn och skön. Lördag så var Isabella på sin bästa kompis Amandas kalas och sen åkte vi till Linda, Dan och Emmy i Nacka. Där åt vi asgod italiensk pasta och hade trevligt. Vi avslutade kvällen med ett sällskapsspel som aldrig ville ta slut. Jag gick till sist i konkurs och Pata tog hem segern.

I dag har det varit ett fantastiskt väder och vi har passat på att fixa lite ute. Jag har tvättat altanens fönster och gjort fint och Patrik och Kalle har varit på fotbollsträning. När de kom hem spelade barnen brännboll på ängen med sina kompisar medan jag och P fixade god mat- grillad karré, haloumi och grönsaker som vi åt ute. Mycket härligt!

Sen har jag beställt vigselringen i dag också! Så spännande det känns! Om en vecka drygt så kommer den! Och den är så himla fin, precis en sån ring jag alltid velat ha!



Bild från Kalles kalas. Barnen har just klarat skattjakten och hittat godiset.



Isabella och Emmy gungar. De har börjat leka jättebra tillsammans!



Min fotbollskille som ska möta AIK om två veckor.



Kalle myser med tjejerna framför en film.



Jag satte upp gardiner på altanen i dag. Blev superfint tycker jag!



Det blev mer ombonat!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Gullungar!! :)

2010-04-26 @ 12:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0