Sommaren

Jo, nu har jag ju kommit hem från Norrland. Jag har haft en underbar semester och som ni ser också en semester från bloggen. Har faktiskt inte ens haft tid att tänka på den.

Så här har min sommar varit om jag ska fatta mig kort:

* Rånön, nio av 16 dagar vilket betydde vila, bad, böcker, jordgubbsvin, söta harpaltar, fiske, nyhalstrad sik, mys med mamma och pappa, sol, regn, storm, utedass, plump, sällskapsspel, god mat, familj, skratt, tända ljus, bastu och båt.

* 40-års fest. Kattiz fyllde som sagt 40 och bjöd på en hejdlöst rolig fest!

* Kusinträff hos Janne och Helena som slutade i ett riktigt partaj i partytält, tusen myggor, ett vilt bytande av låtar på Spotify, allsång, dans, massor av vin och skratt i den ljusa sommarnatten.

* Möhippa! Lurad av tjejerna. Hämtades upp i "Death Proof"-bilen, pinsamheter på stan, charader, vin, en ny version av Lady Gagas "Bad Romance", spa, frågesport, armbrytning, rosa släja, middag på Färjan och party hela natten.

* En massa mys med familjen, för efter Luleå tillbringade vi två veckor hemma. Det var lugnt och skönt och kärlek! : )

* Och till sist så har sommaren också inneburit en del planering för om två veckor smäller det ju. Då blir jag fru. : )

Här lite bilder!



På väg ut på Rånön!



Mikaela och Kalle på en strand som vi hittade på en ö utanför Rånön.



Här mådde man gott!



Sessan trivdes också!



Nisse och "Death proof"-bilen kidnappade mig till möhippan!



Grymt coolt, om man har sett filmen alltså! : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0