Skönt att få berätta...

Har haft en grymt skön helg. Var ju på fest i fredags och då känns alltid helgen längre. Lördag myste vi mest. Jag var lite trött och passade på att sova middag en stund. Sen bastade vi, åt god mat och såg på Melodifestivalen. Söndagen har varit ännu slöare. I går lämnade vi åtminstone huset för en sväng ned till centrum men i dag har vi bara varit hemma.

Vi har skottat bort snön närmast husgrunden och jag har gått en liten promenad. Försöker komma i form och nu kan jag ju äntligen avslöja största anledningen till det. Vi ska gifta oss, jag och Pata! I torsdags skickade inbjudningarna ut och jag tror att alla har fått dem nu. Det känns skönt att äntligen få vara öppen med det. Vi bestämde det i slutet av sommaren och har hållit det hemligt sedan dess. En svår grej för min del kan jag lova.

Våra familjen har dock vetat om det och så har jag skvallrat för Linda och Wiveka för att få några kompisar att prata om det med. Detta är också en anledning till att jag pausade från bloggen i höstas. Tänkte bara på bröllopet, men kunde inte prata om det.

Men nu är det ute! Nu är det glädje! Det känns onekligen stort och jag längtar så ofantligt mycket!!!


(Bild lånad från Väsbyhems hemsida)

Stallet där vi ska ha vår bröllopsfest. Vackert, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Erica

Åååh vad roligt att höra...!! :-)

2010-02-28 @ 21:16:48
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Kattis

ÄNTLIGEN! Trodde inte det var sant när inbjudan kom! Sååå kul! :-D

2010-03-01 @ 10:18:20
Postat av: Linda S

Ja det ser ju jättemysigt ut! Jag är så glad för din skull. Jag vet hur mycket du har längtat och jag ser verkligen fram emot bröllopet..:-) Miss U. Kram kram

2010-03-02 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0