Avslutningar och prinsessbröllop

Har en mycket hektisk vecka, förutom i dag då jag har varit ledig eftersom Kalle hade skolavslutning. Det var vackert som det brukar vara på skolavslutningar, barnen sjöng och var glada, föräldrarna rörda och så åt vi goda tårtor och solen sken. Kunde faktiskt inte bli bättre. Jo, kanske om Kalle och Isabella faktiskt hade fått gå på sommarlov nu som de sjöng i sångerna. Istället har de nästan fyra veckor kvar på fritids och dagis innan det är dags för semester.

Fram till dess är det jobb, jobb, jobb och framförallt den här veckan. På lördag gifter sig kronprinsessan och vi ger ut en lördagstidning fullspäckad med godsaker om bröllopet. Jag är hovreporter och har slitit med detta ett tag nu. Allt avslutas med att jag jobbar på lördag och är en av tjugo journalister som får vara med i kyrkan och bevittna vigseln. Det blir så coolt och känns galet stort!

Jag har fått köpa en snygg klänning för tidningens räkning som jag ska ha i kyrkan. Även pressen ska förstås följa klädkoden som är mörk kostym. Jag valde en vacker mörkblå ganska enkel klänning med riktigt mörktblått tyll längst ned. Till det har jag en mörkblå sjal eftersom man inte får ha bara axlar.

Ger er lite bilder här (vilket är på tiden men jag har haft strul med överföringen av bilder).



Mina älsklingar på jorden!



Prinsessan!



Familjen samlad. Mina föräldrar och Patrik föräldrar.

Kalle och Alex diggar till Eric Saades "Manboy" på Rix FM festival i Kungsan.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad kul att äntligen få se lite bilder. Så stora Kalle och Isabella blivit, märker att det var ett tag sedan vi sågs!!! Kram!

2010-06-16 @ 09:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0