Fredag- igen!

Den här veckan har av någon anledning bara sprungit i väg. Det känns som att någon tryckt på fastforward. Vakna, jobba, hämta barnen, äta, träna, sova. Fast gånger hundra. Fördelen med det är ju att det är fredag- igen! Hoppas inte helgen går lika snabbt bara.

Ser fram emot att slappa och ta det lugnt i kväll. Äta något gott, ta ett glas rödvin, se "Solsidan", lite "Så ska det låta" kanske och bara vara. En bastu på det skulle inte heller sitta fel.

Det är plusgrader ute i dag för första gången på väldigt väldigt länge! Och blött. Det flyter vatten längs gatorna och har man som jag mockaskor så får man kryssa mellan vattenpölarna. Men det gör ingenting eftersom vattnet innebär att snön, som jag nu hatar mer än något annat, smälter.

I går handlade jag lite vårkläder. Ett par snygga svarta byxor och en grön tunnare halsduk. Sneglade lite på solglasögon också som jag har en passion för att köpa. Men jag hejdade mig. Jag ska kolla om det inte är någon av mina hundra par som jag kan ha i vår också.

Kommentarer
Postat av: kattis

Nä, köp ett par nya.... ett par varje år blir det (men jag får mina från optikern varje vår - för att jag är autogirokund?!) Brukar välja de dyraste. hahaha)

2010-03-19 @ 08:57:16
Postat av: KB

Har ätit tacos o avnjutit ett glas rött nöjd.

Tror jag hittat det jag ska ha på mig i aug :-D Ska beställa den och sen får jag se om jag kan låta bli att ha på mig den under sommaren.... :-D

2010-03-19 @ 19:37:24
Postat av: Patrik Ljungström

Att säga att man har tagit eller tar ETT(1) glas rött

en FREDAG låter så präktigt att jag mår illa.

Säg som det är istället!

2010-03-19 @ 20:01:23
Postat av: KB

nu är jag på glas nr 2 :-)

2010-03-19 @ 20:36:41
Postat av: Patrik Ljungström

Grattis!

2010-03-19 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0