Härlig dag!

Fyller år i dag och har haft en alldeles underbar dag! Till att börja med så fick jag ett glamouröst jobb. Jag åkte till Grand Hotel och träffade Maria Montazami och de nya Hollywoodfruarna. Det var riktigt kul!

Sen hade jag fått pengar av mamma, pappa och mormor i present och för en del av det köpte jag en massa fint smink på Make up Store till mig själv på lunchen. Kändes himla lyxigt! Till middag köpte Pata med sig hämtmat från thairestaurang och så har jag köpt wienerbröd till efterrätt. Inte speciellt nyttigt, men det är ju bara födelsedag en gång om året.

Av Pata fick jag fina presenter. Två väldigt vackra vita blockljus med ett A som hänger som ett smycke runt. Och sen fick jag middagen som vi ska käka på restaurang på lördag! Perfekt! Och vi har för övrigt bestämt att det blir en familjedag. Ingen barnvakt med andra ord. Det tar vi någon annan dag. Ser verkligen fram emot det!



Avslutar med en bild från då vi hade en minikusinträff hos Veronica i julas. Det är mina barn, min brors dotter och mina kusiner Veronicas och Eriks barn.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som en alldeles underbar dag! :-)

Kram!

2010-03-04 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0