Heaven or hell

I går kväll trodde vi att helvetet skulle bryta ut. Ja, magsjuka alltså. Isabella kräktes när hon lagt sig och Patrik och jag fick ångest och så diskuterade vi hejvilt om vem som skulle vabba. Båda anser sig ha det viktigaste jobbet men vi brukar göra så att den som har något viktigt för stunden får jobba. Och i går var det jag som slapp vabba eftersom jag ska vara nöjeschef tisdag och onsdag den här veckan.

Men diskussionen var helt i onödan för Isabella kräktes inget mer. Konstigt som bara den. Men hon gick till dagis som vanligt i morse och allt är som det ska. 

I går köpte jag också en ny leksak, en mobil alltså. Jag älskar att ha en ny telefon att pillra och leka med så jag var strängt upptagen hela kvällen. 

Det är en sån här: 



Jag sprang på en försäljare på stan som lyckades fånga mitt intresse och en kvart senare gick jag därifrån med en ny telefon och ett nytt abonnemang. Den här gången på Vodafone som jag en gång sa att jag aldrig mer skulle ha. Men jag sänkte faktiskt mina månadskostnader med minst 150 kronor plus att jag har fria samtal, fria sms och fri surfning. Perfekt!

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Skitsnygg. Vill också ha en med pekskärm ju! Har funderat på en sån där... Men jag ska avvakta. Har en jobbarkompis som lämnat in sin tre gågner nu... Hoppas att hon bara fått ett kasst exemplar?!?!?

2010-03-24 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0