Öka tempot

Ny vecka och ny fart på träningen. Hade en lite för onyttig helg för att jag ska känna mig nöjd så nu måste jag kämpa lite hårdare i veckan. Så här ser veckoplanen ut:

Måndag: 45 minuter Wii fit
Tisdag: 45 minuters Wii fit
Onsdag: vila
Torsdag: Innebandy
Fredag: vila
Lördag: Wii Fit innan frukost
Söndag: Promenad

I helgen ska jag och Patrik fira vår tioåriga förlovningsdag som vi hade igår. Vi ska ut och äta men vi har inte bestämt var. Jag var först sugen på att ha barnvakt och köra en vuxenkväll med middag och rödvin och drinkar på det. Men jag är så sugen på vara med barnen att jag nu är inne på att göra det till en familjedag.

Att åka in till stan lite tidigare och gå på nån opretentiös restaurang, typ Fridays, och käka. Sen kanske hyra en film till barnen och åka hem i tid så vi hinner se Andra Chansen medan barnen får mysa till filmen. Men jag kan inte bestämma mig. Det är ju alltid mysigt att vara på tu man hand också. Vi får se vad P säger.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja nu har du verkligen en morot för träningen! ;-)

Själv har jag köpt träningskort på SATS, som ligger alldeles vart vi bor. Har tränat i fredags och i söndags, ska träna i morgonbitti innan jobbet igen. :-)

2010-03-02 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0