Ont det gör ont

Har haft ont i huvudet i snart en vecka nu och det blir inte bättre utan snarare tvärtom. I går var jag till en läkare som gjorde alla möjliga undersökningar och som till sist ställde diagnosen migrän. Det kändes lite konstigt att plötsligt få det och framförallt då jag inte känner till någon i min släkt som har det. Det är ju oftast ärftligt. Och eftersom jag är hypokondriker så tror ju jag direkt att jag har en hjärntumör, men så illa får vi ju hoppas att det inte är. Jag får väl lita på läkarna.

Nu ska jag testa medicinen jag fått utskriven och hoppas att det försvinner för det är inte kul. Jag vågar inte träna heller så den här veckan blir ett litet bakslag. Försöker hålla mig nyttig så det inte blir alltför stora skador.

På tal om migrän så fick jag det då jag väntade Isabella, eller Kalle, minns inte så noga. Jag tappade hur som helst synen på sidan och det bara fladdrade ljus där. Jag åkte in till akuten och de sa att det var graviditetsmigrän som tydligen är vanligt förekommande. Tänker nu att det kanske bara var en uppvärmning inför detta.

Nåja, lite tabletter så blir det säkert bra.



Kommentarer
Postat av: Patrik Ljungström

Tillökning alltså?

2010-03-10 @ 08:50:34
Postat av: A

Nej Patrik inte det. Vi nöjer oss med två.

2010-03-10 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0