Saker att se fram emot

Har tagit nya tag i veckan och äter bra och tränar. Det känns bra för efter förra veckan blev jag nästan deppig. Huvudvärken är inte borta men nu struntar jag i den.

Veckans schema är:
Måndag: Wii fit
Tisdag: Wii fit
Onsdag: Cykla
Torsdag: Innebandy
Fredag: Vila
Lördag: Promenad innan frukost
Söndag: Promenad

På jobbet känns det sådär. Anledningen är att jag hoppat in som nöjeschef och det är så kul att jag blir lite låg då jag går tillbaka till mitt vanliga jobb. Men om två veckor får jag hoppa in igen så jag får tänka på det så det blir roligare.

Och på tal om roligt. I dag har jag bokat flygresa åt mig och barnen upp till Luleå i sommar! Åh så jag längtar! Dessutom har mamma och pappa bestämt att de kommer hit i mitten av maj vilket också blir skoj! De har inte varit här på ett år på grund av pappas operation i höstas så jag ser verkligen fram emot det också.



Jag och gumman på lördagsmorgon då vi myste hemma själva eftersom pojkarna var på bandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0