Slapp lapp

Har varit hemma från jobbet i dag eftersom Isabella hade en tid hos ögonläkaren och jag orkade inte åka fram och tillbaka, komma flera timmar försent till jobbet och sedan ha en massa timmar innestående att jobba in. Därför tog jag helt enkelt föräldraledigt.

Anledningen till att Isabella skulle till ögonläkaren var för att hon inte fick godkänt på sin fyraårskontroll som vi gjorde i januari eftersom hon såg dålig på ena ögat. Men det var som jag kände på mig. Hon blev säkert bara lat då det var dags för sista ögat och sista raden. I dag gick det nämligen jättebra och läkaren trodde inte att hon hade någon synförsämring. Skönt eftersom de ett tag snackade om att hon skulle få lapp för ögat.

Det var tänkt att jag skulle städa i dag också och det har jag till sist lyckats med men det tog lång tid. Barnen och jag har vilat, sett film, poppat Melodifestival-låtarna och hittat på allt möjligt annat. Jag hade tänkt njuta av det fina vädret också men det blev aldrig av. Vi var inomhus hela dagen. Men det är så himla skönt att ta såna dagar ibland.

I morgon är det fredag och jag ska hoppa in som nöjeschef! Det gör ju dagen extra rolig! Sen ska jag hem och njuta av helgen med familjen!




Kommentarer
Postat av: Erica

Tur hon slipper. Jag fick ha lapp för ena ögat (plus glasögon) som liten och jag avskydde det!! Men jag såg inte dåligt, utan skelade som fan :-/ Skelar ju iofs än då och då mest när jag är full och/eller trött :-)

2010-03-11 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0