Vårtecken

I dag har barnen fått sina födelsedagspresenter. Isabella i efterskott eftersom hon fyllde år i januari och Kalle i förskott eftersom han fyller år om drygt två veckor. Det blev var sin ny cykel och glädjen är stor här hemma!

Vi åkte till Cykelringen och visade vilka de fick välja mellan. Kalle fick denna fast i svart:


Och Isabella valde förstås denna dröm:

Snacka om att man hade dött om man hade fått en sån när man var liten. Och hon är precis så glad som jag skulle ha varit. Det är hennes första cykel och hon bara längtar efter att få ge sig ut sin första tur! I helgen ska det minsann cyklas!

Pata har åkt till Tyskland och jag lämnades ensam med två omonterade cyklar. Min ingenjörskonst sattes på prov och det gick käpprätt åt skogen. Jag kände mig som ett våp då jag fick ringa Patriks brorsa som kom över och hjälpte mig. Men det visade sig inte vara helt enkelt. Kalles cykel satte vi ihop på ett kick men Isas var krånglig som tusan. Tre timmar senare står de nu i hallen och glänser och min rygg håller på gå av.


Kommentarer
Postat av: KB

Åh, vad stolta dem ska vara!! Krama dem från oss :-)

2010-03-30 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0