Roligt

Har haft två roliga veckor nu på raken. Först var ju Theres och Charina här och sen kom mamma och pappa ned i veckan. Det har varit supermysigt! Vi har hunnit med en hel massa saker som att shoppa, hälsat på min faster i södra Stockholm, och bröllopspysslat.

Mamma och jag satt en hel kväll och fixade med lite saker till dukningen och till kyrkan. Sen prövade jag klänningen med alla smycken och det blev jättefint! Jag är riktigt, riktigt nöjd med allt!

Vi har tittat på festlokalen och kyrkan och jag har hämtat ut min vigselring! Oooooh vad jag vill ha den på fingret! Den är så himla fin!

Vi hade tur med vädret när mamma och pappa var här kan man verkligen säga. Från att ha varit kallt och regn blev det sommar. Vi kunde grilla och sitta ute på kvällarna och vi hann med att påta i trädgården. Vi åkte till en bra och billig handelsträdgård som finns i närheten och inhandlade rosbuskar och blommor som vi har planterat.

Och så hann vi med en fotbollscup. Det var Kalles första match som var en riktig höjdare. Bsk förlorade visserligen alla tre matcherna men Kalle fick göra sitt första mål. Och glad blev han! Och vi skrek!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som om ni haft det mysigt! Lägg upp lite bilder vettja! :-)

Även jag har uppdaterat bloggen med lite bilder från semestern... vet att jag är dålig på att göra det. Ska bli bättre, lovar! Kram!

2010-05-19 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0