Gaga oh lala!

Har haft så sjukt mycket i veckan så jag har faktiskt inte hunnit titta in här. Min svägerska Theres, min kusins sambo Charina och hennes kompis Jennie har varit här sen i torsdags. Anledningen var förstås Lady Gaga som vi såg i Globen i fredags.

Vi mötte upp Linda och en jobbarkompis till mig på Vapiano innan där vi käkade underbar pasta och drack gott vin och drinkar. Sen drog vi till Globen för att se Gaga som var sjukt bra! Helt fantastisk! Jag var alldeles galen efteråt av lycka. Hade jag haft pengar som jag inte behövde skulle jag lätt ha gått och sett henne på lördagen också.

Efter konserten drog vi på efterfest på Collage och därefter gick vi vidare på en barrunda. Det var en mycket rolig kväll. Charina och Jennie åkte hem på lördagen och sen hade vi en riktig myshelg tillsammans med Theres som åkte hem i morse. Vi har ätit god mat, gått promenader och pratat.

Nu jobbar jag bara en dag till, sen kommer nästa gäster och jag längtar efter dem så jag nästan går sönder. Det är förstås mamma och pappa jag pratar om. De kör bil ned på onsdag och stannar till på måndag. Mamma ska få se min brudklänning och vi ska åka och titta på kyrkan och festlokalen! Det blir jättekul att få visa! Men framförallt ska vi bara umgås och ha det skönt!

I morgon kommer lite pics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0