Min kamp

Är över. Ja så känns det nästan. Jag har gått ned och är glad och nöjd och normalviktigt, ja nästan smal. Det var länge sedan. Och nu har mitt fokus på mat gått över till ett fokus på träning.

Så här ser min vecka ut i träning för tillfället:

Sju kilometer cykling varje vardag.
Två löprundor på minst fem kilometer i veckan med en efterföljande styrketräning.
En timmes innebandy en gång i veckan.

Rätt bra jobbat för en soffpotatis som jag. Och det konstiga är att jag tycker det är roligt! Speciellt löpningen där jag märker så bra resultat hela tiden. Superkul! I helgen ska jag klara springa fem kilometer utan att gå en endaste meter och det trodde jag aldrig att jag skulle klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0