Kolhydrater

Det åt jag faktiskt i lördags för första gången på nio veckor. Daniel och Malin var här och Patrik hade lagat så god mat att jag tog beslutet att göra ett undantag. Jag hade ångest hela dagen inför detta och tog, trots förkylning, en lång promenad. Sen blev det toast skagen, bacon-och örtfylld oxfile, potatiskaka och murkelsås och chokladfondant och vaniljglass. Det var så himla gott!

Sen fick jag förvisso sona för det eftersom jag vägde mig på måndagen och hade då gått upp lite men sen i morse hade jag gått ned det igen. Man ska ju inte hålla på att väga sig varje dag.

Redan på söndagen var jag tillbaka i lchf och nu kör jag på lika hårt som vanligt. Det var som sagt bara ett undantag. Det är så jag har tänkt leva, lchf på vardagarna och unna mig en dag på helgen, men det först då jag gått ned klart det jag vill!

I dag var jag och Isabella på Junibacken. Det var premiär där för henne och hon älskade. Trots tre timmars lek så ville hon inte åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0