Allt möjligt...

Idag har vi handlat julklappar och simsalabim, efter några timmar bland en miljon andra på bland annat Toys´r us och Rusta, så var vi klara med halva gänget. Familjen nere i Stockholm alltså. Patriks föräldrar, hans lillebror Jocke, storasyster Ulrika, hennes barn och så våra egna förstås. Norrlänningarna handlar vi åt på fredag när vi är uppe i Luleå. Orkar inte släpa en massa klappar på flyget.

Känner mig nöjd över inköpen! Vi har en 100 kronors regel med alla vuxna i familjen så det är ganska klurigt att hitta något som är kul eller fint trots att det är så pass billigt. Men jag känner verkligen att vi har lyckats. Och barnen är som vanligt lättast.

Ikväll ska vi bara mysa hemma. Jag ska göra världens godaste potatisgratäng, steka kött och så ska vi kanske glo på nån film. Eller spela playstation! Härligt med lördag!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, vad gott. När ska jag komma?

2006-12-16 @ 20:10:40
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: A

Tyvärr har vi redan hunnit smälla i oss det fantastiskt goda käket! Nu ligger vi i soffan och jäser! Men du är välkommen nästa gång! : )

2006-12-16 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0