En snodd lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Mätt och glad

Favoritgodis: Motsatsen till det godis Pata gillar

Är det nåt du absolut inte äter: Korv

Kläder just nu: Jeans, en svart tröja med guldränder, svarta stövlar

Musik just nu: Gillar Pinks nya och Markus förstås

Sommarplaner: Att åka till Luleå

Saft eller alkohol: Saft...Hahaha! 

Hur många kuddar sover du med: Tre

Favoritväder: På sommaren- sol, hösten-regn- vintern-snöfall, våren- sol

Morgon- eller nattmänniska: Natt

Sparare eller slösare: Beror på hur mycket jag har på banken. Ju mer jag har desto mer slösar jag.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Tror du på mirakel: Ja.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har de jag vill ha

Bio eller promenad: Bio

Stjärntecken: Fisk

Rädd för insekter: Ja

Det här är jag bra på: Vara social, organisera, skriva, prata, lyssna, laga mat, mm.

Chips, morötter eller godis: Godis av dessa tre

Pizza eller hamburgare: Hamburgare

Skriver du dagbok: Jag bloggar ju

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej

Stökigt eller städat: städat

Är du rädd för blod: Ja, andras

Saltar du på maten: Skojar ni?

Gillar du att sjunga: Sjunger hellre än bra, fråga Idol-juryn

Anser du att du är stark: Ja väldigt

Brukar du sola: Ja, på sommaren. Inte solarium.

Vad gör du om du får hicka: Hickar

Kaffe, te eller inget: Kaffe


Kommentarer
Postat av: KB

Du o dina listor :-D

2006-12-08 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0