En tidig julklapp

Jag och Patrik köpte en julklapp till oss själva igår och tro det eller ej men det hela var mitt förslag. En Playstation 2! Jippie!!! Vi öppnade paketet igår också och hann provspela lite. Linda säger att jag måste vara den ultimata flickvännen som önskar mig en Playstation. Vet inte om Patrik håller med, men just i det här fallet måste jag nog medge att han är lyckligt lottad!

Nu ska jag springa och inhandla ett spel efter jobbet. Patrik köpte ett bilsspel till sig själv och ett spel till Kalle, men inget som jag tycker är kul att leka med. Blir alldeles till mig vid tanken på hur roliga spel jag har framför mig att utforska. Frågan är bara hur jag ska hinna spela en massa Playstation också. Känns som om min tillvaro redan är fullbokad. Får väl dra ned på tv-tittandet.

I går gick jag, Linda och Åsa på en bar efter jobbet för att ta ett glas vin och surra lite. Men hur ofta blir det bara ett glas? Never. Åsa gav oss dock en uppvisning i disciplin och tog en öl och drog sedan hem. Men jag och Linda, även kallad alkohororna, drack tre glas var innan vi var nöjda. Vi skyller på att vi alltid har så jäkla mycket att prata om att vi inte kan slita oss.

Ikväll ska Linda bjuda mig på mat och mera vin. Ska hjälpa henne att städa och fixa i hennes och Dans lägenhet. Det är tydligen kaos där eftersom de nyss har flyttat ihop. Frågan är bara hur mycket som kommer att bli gjort när vi sätter igång och kacklar.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahaha, kommer bli snyggt där hemma efter ni fixat i ordning. Stackars Dan, vilken chock att komma hem i morgon. Kanske måste jag komma över och se att ni sköter er?! ;-)

Alkohora, äntligen kom ordet upp på din blogg - har väntat länge!!! Hahaha

2006-12-15 @ 10:30:38
Postat av: A

Ja, det känns befriande att mitt nya ord alkohora äntligen är out in the open!

2006-12-15 @ 10:32:12
Postat av: Erica

Usch! Vad hemskt ord...blä! =) Liite coolt ändå med playstation...

2006-12-15 @ 10:35:35
Postat av: A

Lägg det på minnet och glöm aldrig var du hörde det först! Hahaha!

2006-12-15 @ 10:42:48
Postat av: Erica

Nä aldrig... hatar det ordet.. Hora alltså uschanpuschan! =)

2006-12-15 @ 10:43:28
Postat av: KB

Jag hatar också det ordet!!!! Det vet dem som har fått erfara det. *grr*

2006-12-15 @ 13:22:00
Postat av: Erica

ja fast jag har nog inte fått erfara det och ej heller arbetat som det *haha* =)

2006-12-15 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0