En tom vecka framför mig...

Såg den nya Beck-filmen "Flickan i jordkällaren" igår. En hyfsad rulle. Inte en av de bättre, men ändå klart underhållande. Den får betyget: AAA av fem. Till min stora glädje får man äntligen återse Stina Rautelin  i rollen som Lena. Har saknat henne och ser nu med spänning fram emot nästa film i Beck-serien!

En bra dag idag trots att det är måndag! Har inga planer i veckan eller i helgen så jag hoppas på att kunna träna fyra gånger. Förra veckan var en sån skitvecka hälsomässigt. Det blev mycket alkohol och mat och lite träning. Jeansen stramar i midjan vilket gör mig panikslagen. Nu blir det skärpning!

Ska julhandla i veckan också. Så roligt! Älskar att sitta på kvällarna och slå in julklappar och lägga dem under granen. Tjoho!

Fy vad jag var äckligt positiv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0