Jag har varit snäll i år

Jag har uppenbarligen varit en snäll flicka i år! Tomten hade en massa klappar med sig. Fick bland annat kläder, bäddset, lakan, en örtvagga, sillgafflar, ramar och andra bra saker. Kalle, Isabella och Mikaela fick en uppsjö av paket. Isabella brydde sig inte det minsta och fick därför bara kläder vilket vi också hade önskat oss. Kalle fick finkläder, men de paketen la han snabbt åt sidan för att öppna de hårda klapparna istället.

Plötsligt bär Daniel och Micke in världens största paket. Tänkte att det garanterat var till Mikaela eftersom vi flyger hem. Men icke, det var till Kalle. I paketet fanns en stor elektrisk bil. Kalle var förstås överlycklig och körde fram och tillbaka på golvet. Jag satt bara och gapade av chock. Men tack och lov hade mina snälla bröder ordnat med frakt ned till Stockholm. Problemet är bara att vi nu behöver flytta till hus för att få plats med jättebilen!

Nu ska vi spela sällskapspel och ha trevligt! God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0