Jag svarar...

Senaste impulsköp: En svart bolero från H&M som jag köpte igår. Ska lämna tillbaka.
Bästa fikat: Kaffe och mockarutor eller mjölk och kanelbullar.
Färg du hatar: Snorgrön.
Någon som gör dej förbannad: Just nu Kalles dagisfröken.
Så får du motion: Löpning och styrketräning på gymet.
Det dyraste du äger: Det är väl bilen då, fast största delen äger förstås banken.
Samlar på: Sällskapsspel.
Underskattad grönsak: Palsternacka. Grymt god i mat.
En bil är: Jävligt dyr, men bra att ha.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen.
Ditt livs aha-upplevelse: När jag fick barn.
Lyx är: Att få sova, mysa med familjen och att ha så mycket pengar att man kan unna sig saker.
Tidningar du prenumererar på: Mama och Sköna hem.
Du gör med 100 upphittade kronor: Lägger dem i plånboken.
Nån du saknar: Mina hundar Diddi och Molly.
När grät du senast: Till senaste avsnittet av Greys anatomy.
Vad är tantvarning: När man börjar ha nylonstrumpor under jeansen för att det är kallt.
När är du gammal: Aldrig.

Kommentarer
Postat av: D

Bra inlägg! Trevlig blogg du har.


Titta gärna in på min blogg,
där kan du även lyssna på
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad.
HELT GRATIS!

http://www.kandisskvaller.com

Mvh
KS

2006-12-02 @ 21:00:19
URL: http://kandisskvaller.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0