Klappat och klart

Ja, då var det klappat och klart! Alla julklappar är inslagna och klara och jag måste säga att jag är nöjd över alla. Synd att man inte var rikare bara, älskar att köpa mycket. Men nu är det som det är. Man är fattig när man går på föräldrapenning.

Sprang på stan i några timmar och har grymt ont i fötterna. Som vanligt var det på systembolaget jag träffade gamla bekanta. Träffade en kompis ex kille och min gamla klasskompis Robban. Så är det alltid. Jag träffar nästan oftare folk jag känner där än på krogen. Hahaha! Vilken samlingsplats.

Nu laddar vi för uppesittarkväll imorgon. Tro det eller ej men då ska vi spela Bingolotto. Jag gillar det egentligen inte ens, men det har blivit en tradition. Hela familjen träffas hemma hos Daniel och Kattiz, dricker vin, spelar Bingolotto, spelar sällskapspel och surrar. Alltid lika trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0