Lika som bär- eller?

Kunde inte slita mig från sidan myheritage.com. Scannade in en ny bild på mig själv för att se om jag skulle bli lik någon snyggare kändis. Den här gången har jag 80 procent likhet med skådespelerskan Lucy Liu. Fortfarande är jag lik en kines. Brukar annars få höra att jag ser ut att komma från Syrien, Grekland, Spanien, Frankrike. Aldrig att jag ser asiatisk ut. Men det är helt ok.

Laddade upp en bild på Patrik, min käre sambo, och han blev lik självaste James Bond. Pierce Brosnan alltså. Snygging där! Roligast var dock att han även hade 73 procents likhet med sångerskan Fergie. Antingen är hon väldigt manlig eller så är Pata väldigt feminin! Haha!


Kommentarer
Postat av: KB

Haha... tror mer på att han är FEMI!!!

2006-12-11 @ 13:32:00
Postat av: Charina

Vi körde en på Patrik och Wiveka i fredags. Wiveka var naturligtvis lik någon jättevacker kvinlig kändis det var ju väntat. Men lite mer oväntat var att så var även Patrik - lik en kvinlig kändis alltså.. inte lika snygg som Wivekas dock!! Ni har fått tag på feminina män ni två. Men det beror väl på att ni hittat dem "därnere" =)

2006-12-11 @ 15:54:06
Postat av: Anonym

Hahaha, ja kanske det! Vem blev Erik?

2006-12-11 @ 17:53:56
Postat av: Charina

Jared Lehto tror jag han blev, och Christian Slater.

2006-12-11 @ 20:53:25
Postat av: KB

Min karl är inte femi :-D

2006-12-12 @ 13:20:29
Postat av: Sydde

Hej hej. Har inte varit här på ett tag, men nu har jag plöjt igenom din blogg för december. Skitkul att läsa - även om jag ju inte alls är lika ytlig som du utan hellre skulle vilja att du diskuterade Nietzsche och sånt ... ;-)
Men tycker helt klart att det här med lönearbete har gått alldeles för långt när man inte har tid att läsa sin favvo-A:s blogg på arbetstid. Vad ska man då med ett kontorsjobb till om man ändå inte har tid att surfa?
Nåja, jag ska också kolla vem jag är lik på den där sidan. Antagligen Brad Pitt.

2006-12-12 @ 16:22:18
Postat av: A

Vaddå är inte Idol-Markus din stil? : ) Återkom med vem du blev lik! Kram!

2006-12-12 @ 17:22:15
Postat av: Sydde

Jag var lik bl.a. Robert Redford, Anna Lind och Kurt Cobain! Jag tar åt mig Kurt mest tror jag...

2006-12-13 @ 12:58:08
Postat av: A

Anna Lind! Hahaha! De andra kan jag förstå faktiskt! Men Anna Lind var kul!

2006-12-13 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0