Listor och åter listor...

Jaja, jag vet att jag måste sluta med mina listor, men jag kan inte låta bli. Snodde även denna från min kära svägerska Erikas blogg.

DAGENS:
Klädsel: Jeans, svart tröja och gympadojor
Frisyr: Utsläppt
Låt: Nu spelas "I wish i was a punkrocker"
Tv: Greys Anatomy
Vill ha: Tid att gå på H&M och shoppa lite saker jag behöver
Sjuka: Ett mail Kattiz skickade med en massa snoppar i varierande storlek.
Tråkigaste: Att även den här dagen är en transportsträcka till torsdag
Roligaste: Att det bara är två dagar kvar till vi åker till Luleå!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Patrik och Kalle
Såg dig gråta: Det måste ju ha varit Patrik
Fick dig att gråta: Minns inte, men det var säkert Patrik det också.
Fick dig att börja skratta: Skrattar rätt ofta, men det var nog Kattis eller Åsa här på jobbet.
Du gick på bio med: Patrik, såg WTC.
Du gick på stan med: Tror att det var Kattis.
Skickade ett e-mail till dig: Kattiz
Skickade ett sms till dig: Kattis (vad jobbigt det blev med alla Kattisar)

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja självklart
Bråkat med ditt husdjur: Ja, då Diddi och Molly levde
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja faktiskt...rätt nyss dessutom.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att jag eller någon av mina nära och kära ska dö.
Vart vill du gifta dig: I kyrkan
Vem hatar du verkligen: Jag hatar väldigt många, ingen nämnd, ingen glömd...: )
Varit kär: Ja, flera gånger
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, skulle bli galen annars
Är du ett hälsofreak: Nej, men jag gillar hälsa.
Är du ensam nu: Ja, på mitt rum på jobbet, men folk går i korridoren utanför
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Radiohits

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Pop, schlager, rock
Parfym: Jennifer Lopez Glow
Månad: Juli
Mat: Kött och potatisgratäng
Dricka: Trocadero och julmust
Godis: Varierar
Tidning: Mama
Film: Pulp Fiction
Skådis: Benicio del Toro
Djur: Hundar

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Nej
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Ja, på tunnelbanan varje dag
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Ja
Ätit: Ja

Kommentarer
Postat av: Lelle

Gud vad jag är trött på dina listor:-)

2006-12-19 @ 11:12:45
Postat av: Erica

Visst var den rolig?? =)

2006-12-19 @ 11:13:47
Postat av: KB

Tycker inte om att du nämner mitt namn tillsammans med snoppar....

2006-12-19 @ 11:54:58
Postat av: A

Lelle- Jag vet, men jag kan inte sluta!

Erica- Den var jätterolig! Älskar att sno dina listor!

KB- Oftast när jag nämner ditt namn så är det av någon anledning snoppar inblandat!

2006-12-19 @ 12:36:18
Postat av: Zassi

Snor listan... :)

2006-12-19 @ 13:22:05
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: A

Zazzi- gör det! Visst är det kul med listor!

2006-12-19 @ 13:22:40
Postat av: KB

Tror allt att du blanda ihop Kattorna nu :-D

2006-12-19 @ 13:25:03
Postat av: A

Jag skrev listan innan lunchen! Kul att ena halvan av familjen gillar listor i alla fall! : )

2006-12-19 @ 14:15:56
Postat av: Kattis

Du har visst köpt nåt, på lunchen! Eller skrev du lista innan? Hmmm
Listor är roliga, gillar att både besvara och läsa andras. :-)

2006-12-19 @ 14:17:13
Postat av: Kattis

Ska det vara så här? Att dina svar ska komma innan mina frågor? Sjukt är vad det är! ;-)

2006-12-19 @ 14:27:00
Postat av: Erica

KB: Du är ju snoppfixerad...erkänn!!!

2006-12-19 @ 17:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0