Lusselelle!

Tjoho! I dag är jag mer positiv än igår. I dag är det ju lucia och jag ska till dagis klockan tre och se Kalle som tomte. Han har tränat och tränat så det kommer nog att bli bra!

Det är mycket som händer runt omkring mig för närvarande. Kattis har fått nytt jobb och flyttar till Helsingborg, Kerstin har fått nytt jobb och lämnar oss på tidningen snart, Linda har blivit sambo och är mitt uppe i värsta flytten. Med mera, med mera. Det är en massa hemliga saker på gång också som jag vill men inte kan avslöja. Det känns hur som helst som om vi splittras hela gänget nu och det är väl livets gilla gång. Snyft!

Det är kanske därför jag känner mig lite deprimerad. Eller så har jag bara julångest. Jag har ju faktiskt inte köpt en endaste klapp ännu. Och jag vet inte vad jag ska köpa till någon heller. Förutom till min lillebror.

Nej nu ska jag gå och hämta Jesper och fixa ett litet luciatåg här på jobbet. Vi måste ju skapa lite julstämning!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: KB

Visst är det hemskt när livet ändrar riktning. Så är det när man blir vuxen :-) För och nackdelar med allt.
Skickar positiva tankar till dig :-)

2006-12-14 @ 09:05:46
Postat av: kerstin

Ni var så fina så fina i lussetåget igår. Puss :)

2006-12-14 @ 12:54:40
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0