Måste ut i världen

Sorry alla läsare. Blogg.se har strulat i två dagar och senaste dygnet har jag inte ens kunnat skriva. Men nu verkar det vara åtgärdat och då kör vi igen! Bra, för jag har skrivklåda!

Upptäckte en cool grej när jag surfade runt på andras bloggar igår i brist på annat. På http://douweosinga.com/projects/visitedcountries kan du se hur liten del av världen du egentligen har sett trots att du kanske, som jag, tror att du är rätt berest. Jag har besökt 20 länder, och då har jag förstås inte räknat med platser där jag bara suttit på flygplatsen. Och det är endast 8 procent av världen. Shit pommesfrites! Jag skulle behöva ta tjänstledigt och resa jorden runt. Så här ser min karta ut.

133335-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0