Springnota

Måste berätta om min springnota när jag tog taxi hem igår. 

Jag hoppade in i en ledig taxi utanför Cafét och till min förvåning satt det två män där. De tittade otrevligt på mig och tyckte att jag skulle kliva ur. Men så visade det sig att vi skulle åt samma håll så jag föreslog att vi kunde dela taxin. De gick lite motvilligt med på förslaget.

När det var dags för mig att kliva av funderade jag på hur jag skulle göra med betalningen. "Tar ni det här på erat jobb, eller?" frågade jag. "Nej" säger killarna. "Nähä, ok, nej men ha en trevlig kväll då", säger jag och kliver ut ur bilen och de åker iväg. Hahaha! Så störd jag är!

I natt tyckte jag att det inte var något konstigt med mitt beteende alls. Men idag har vi skrattat oss blåa åt det här på jobbet! Jag bara klev ut ur bilen utan att betala. De måste ha tyckt att jag var en sån jävla idiot. Hahaha! Kan inte sluta skratta!



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA Du är ju underbar!! Och ja störd är du nog också.:-)
Men det låter som du hade en väldigt rolig kväll i alla fall. Blir det en mysig muskväll ikväll eller ska du ut och partaja igen?
Vi kan väl försöka höras i helgen så jag får höra lite mer..:-) Kram Linda

2006-12-08 @ 12:36:15
Postat av: A

Det blir en lugn muskväll, ska klä granen och julpynta och sen ska jag sova tidigt! Är bakis som fan idag! Urk! Vi får absolut höras i helgen!
Kram!!!

2006-12-08 @ 12:48:27
Postat av: Slagthuset

Som kille skulle man aldrig kunna göra samma sak, det är säkert.

2006-12-11 @ 00:16:54
URL: http://slagthuset.blogspot.com/
Postat av: A

Nej, det är väl tur att man är tjej då!

2006-12-11 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0