Still going strong!

I normala fall avskyr jag människor som äter när de åker tunnelbana eller buss. För helvete, ät eran matsäck nån annanstans. Men idag sket jag fullständigt i om folk tittade snett på mig när jag mumsade i mig en kycklingmacka med majonäs på tåget. Har bara sovit tre timmar i natt och jag behövde den där mackan för att överleva den här dagen.

Julfesten med jobbet igår var astrevlig! Mat, dryck och dans. Blev uppraggad av en söt 23-åring som ville gå in och hångla med mig på toaletten. Tackade förstås nej till erbjudandet och sa att jag hade man och två barn som väntade på mig hemma. Men jag kommer att leva länge på att en söt 23-åring ville tonårshångla på toan med mig. Fan, still going strong!

Efter julfesten drog ett gäng, inklusive mig, till Café Opera och festade vidare. Träffade bonden Marcus från "Bonde söker fru" och försökte göra en intervju halv tre i natt men han var inte så sugen på prata. Konstigt.

Idag blir det Mc Donalds till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0