Kokar inombords!

Jaha då är man laddad inför morgondagen! Har varit på H&M och shoppat en ny top i silver och supersmala axelband. Ska ha en svart lite utställd kjol och svarta stövlar till. Och så ska jag till frisören och fixa håret förstås! Blir såååå kul! Idolerna kommer ju inte till festen förrän vid tolv, men det gör inget. Jag ser mest fram emot att surra med Kattis och Lotta, dricka drinkar, käka god buffé och se den spännande finalen på Café Opera! 

Var på så himla bra humör tills jag nyss hamnade i bråk med Kalles dagisfröken tillika chefen på dagiset. En riktig subba som jag hädanefter ska göra livet surt för. Har just skickat ett mail till hennes chef och berättat vilken inkompetent fitta hon är. Fast med lite snällare ord!

Ville lämna Kalle en halvtimme tidigare imorgon så att Pata skulle kunna lämna honom när han åker på konferens. Men nej. Det gick absolut inte. Det var "en regel" att vi bara får ha honom sex timmar per dag på dagis då en av oss var föräldralediga. Jag sa att jag naturligtvis hämtar honom en halvtimme tidigare så att det blir sex timmar. Men icke. Jag tror inte ens jag sa hej då till idioten innan jag lade på luren. Alla som läser här och vet vem fanskapet är vet vilket pucko hon är. Nu måste jag väcka upp Isabella i morgonbitti och gå och lämna Kalle bara för att hon inte kan rucka på tiderna en halvtimme.

Nåja, hon ska inte få förstöra mitt humör nu. Men jag kan erkänna att jag kokar lite inombords. Fan också. Ska gå och ta en kaffe och skaka av mig irritationen!


Kommentarer
Postat av: Peter

Tja! Ericas lillebror här =) Såg att min syster pratade om din blogg så jag gick in och läste lite. Såg även att du ska på cafè opera imorgon....då kanske vi ses! =) Ha de gott. /Peter

2006-11-30 @ 15:01:43
Postat av: Kattis

You go girl!!!

2006-11-30 @ 15:08:57
Postat av: A

Hej Peter! Jag hörde av Micke att du också skulle till Cafet! Då ses vi garanterat! Kul! Om jag kommer ihåg hur du såg ut, har ju inte sett dig sedan förra sommaren. Men det löser sig säkert! : )

2006-11-30 @ 15:13:41
Postat av: Peter

Hehe jaa de löser sig. Ses imorrn! /P

2006-11-30 @ 15:24:46
Postat av: KB

Café Opera hit o Café Opera dit... så töntiga ni är!!!! ;-)

2006-12-01 @ 09:46:25
Postat av: KB

Få se om det kommer en HATA lista idag också och 1:a på den är KALLES CHEF!!! :-D

2006-12-01 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0