Helgens planer

Sista jobbdagen, sedan har jag fem härliga dagar av ledighet att se fram emot. Har ingen aning vad vi ska göra och det är väl rätt skönt. Men jag gillar ju att planera och har alltid en känsla av att om jag inte planerar något i förväg så kommer vi inte att ta oss för någonting. Och nu tänker väl ni "måste man göra någonting då?" Och svaret är: Ja det måste man. Inte varje dag, men jag gillar att utnyttja ledig tid till att göra något roligt tillsammans. 

Här är de planer vi har: 

Skärtorsdag: Ska med barnen till centrum och leta nya gardiner till köket och matrummet. Plocka in påskris och pynta lite. Måla påskägg med Kalle. Ev handla mat och godis inför helgen. 

Påskafton: Daniel och Malin kommer på middag. 

Påskdagen: Ska eventuellt hitta på något kul med Patrik och Wiveka. Har pratat om utflykt om det är fint väder och nu lutar det även mot middag på kvällen. 

Det är bäddat för en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0