Kalles dag

Jag har gjort inlägg efter inlägg på bloggen men inget kommer med. Skumt.

Är lite trött i dag. Igår var jag och Linda hos vår gamla arbetskompis och vän Åsa och käkade middag och drack vin. Vi pratade också förstås, massor. Vi hann avhandla allt från män, ungar, jobb, skvaller i mediabranschen till renovering. Kom hem vid tolv och var i rätt god form trots vinet så det känns ändå relativt bra idag.

Och tur det för i dag fyller Kalle fyra år och klockan två kommer fem kompisar till honom på kalas. Innan dess ska jag plocka undan, göra en biltårta, duka och blåsa upp ballonger. Och sova lite förstås.

Sen ikväll kommer Patriks mamma, lillebror och syster Ulrika och hennes barn hit. Vi ska äta middag och ha trevligt.

Så det är som vanligt fullt upp. Men det är ju då jag trivs som bäst!

image95

Min prins för exakt fyra år sedan.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Söt bild!

2007-04-14 @ 08:20:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kattis

GRATTIS STORKULLEN!!! Ja, tänk att han fyller 4 i dag!
Låter som om ni haft trevligt hos Åsa... och detär ju tur att du inte är alltför bakis då fem vildingar ska komma och leka i eftermiddag. ;-)

Ja visst var det surt med blogg.se igår. Var asförbannad. Här kommer några andra i-landsproblem.

* Blogg.se inte funkar under hela dagen... ;-)

* En buss (eller tunnelbana) är inställd oh nästa kommer fördt om tio(!!) minuter. Tänk dem som får vänta flera dar på nästa buss.

* När det är lång kö till provhytterna - och alla har minst tio plagg de ska prova. (Medan det finns andra som inte har kläder alls)

* När ngt inte blir inspelat på videon du ställt in... som du så jättegärna vill se. (Tänk om man inte hade nån tv alls?)


... nä nu ska jag ut i det fina vädret! Hoppas ni får ett superkul dag och krama födelsedagsbarnet från mig (& Lelle)
Kram!

2007-04-14 @ 10:07:30
Postat av: Erica

Grattis till stora Kalle! Vet du att jag höll på att skratta ihjäl mig ang ditt simskoleinlägg, men det gick nte att kommentera.Det går heller inte att kommentera om I-Landproblemen heller.. Jag hatar blogg.se..strular med allt!!

2007-04-14 @ 12:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0